lelekmasszazs logo feher

NYITVATARTÁS
Hétfőtől-Péntekig
8-12 és 14-18 között. 
Szombat vásárnap zárva.

 

Árlista

gyogito asvanyok

 

menu svedmasszazs

 

menu nyirokmasszazs

 

menu ceragem

 

menu kineziologia

 

Varga gyogygomba

 

menu flabelos

 

menu magicroll

 

menu vacushape

 

menu halpedikur

Céginformáció

Cég adatok:
Lélek-Masszázs Kft.

Székhelye:
5600 Békéscsaba, Jókai u. 28.

Telephely:
5600 Békéscsaba, Jókai u. 28.

Cégjegyzékszám
04-09-014184

Adószám: 25985526-2-04

Látogatók

Oldalainkat 11 vendég böngészi

Látogatottság

mod_vvisit_counterMa:10
mod_vvisit_counterTegnap:47
mod_vvisit_counterEzen a héten:10
mod_vvisit_counterMúlt héten:1146
mod_vvisit_counterEbben a hónapban:1402
mod_vvisit_counterMúlt hónapban:4083
mod_vvisit_counterÖsszes:197618

Dátum: 2018-12-10 04:13
Fitness Vacushape Optimális pulzusszám
Optimális pulzusszám PDF Nyomtatás E-mail

Gyakran találkozom azzal a panasszal, hogy "heti 4 alkalommal keményen edzek, de a zsírréteg mégis rajtam marad!!

 

Hogyan lehet ez?“
A válasz egyszerű, habár első ránézésre a probléma összetettnek tűnik. Köztudott, hogy minden edzőgyakorlat egyenlően terheli a szívet és egyénenként is más a pulzusszám ugyanazon gyakorlat végzése során.
A pulzusszámot a szív percenkénti összehúzódása adja. Ez a frekvencia eltérő egyénenként a terheléstől és edzettségtől függően. A pulzusszám nyugalmi állapotban 65 - 75 percenként, edzettebb személyeknél 50-re is csökkenhet. Tehát a nyugalmi állapotban mért pulzusszámunkból is megállapíthatjuk edzettségünket, vagy figyelhetjük javuló eredményeinket.
Ha valamilyen terhelés mértékét értékeljük, találkozunk olyan fogalommal, hogy pl. a maximális pulzusszám 60%-át értük el. Tehát minél megterhelőbb az edzés szívünk számára, annál jobban közeledik a pulzusszám az ún. maximális pulzusszámhoz. A maximális pulzusszám az az érték, melyet soha nem lenne szabad túllépni. Minden korcsoport számára eltérő ez az érték, de van egy általánosan elfogadott képlet a kiszámítására: maximális pulzusszám = 220 - életkor
A maximális pulzusszám értékből kiindulva kiszámítható milyen pulzusszám értéket kell betartani a gyakorlat végzése közben.
A pulzusszám a meghatározó, hogy a gyakorlat mely testrészünkre lesz hatással. A súlycsökkentéshez, tehát a minél hatásosabb zsírégetéshez a maximális pulzusszám 55 - 65% elérése szükséges!!! Ebből következik, hogy legjobban a lassúbb gyakorlatok égetik a lerakódott zsírréteget, nem pedig az extrém sportok. Ezért hatásos a VacuShape vákuumos alakformáló készülék.

 

A növekvő pulzusszámmal az anyagcsere-folyamat energiaigényét nem a zsírokból meríti, hanem áttér a szénhidrátok merítésére.

 

tablazat

 

allo1   allo2 uj

also kepek 1

also kepek 2

also kepek 3

also kepek 4